Izobraževanje
Oglejte si kako lahko izboljšamo vaše veščine in veščine vaših sodelavcev.
Težavni pogovori
So neizogiben del življenja, ki se ga lahko naučimo obvladati. Skupaj z vami se bomo lotili vaših konkretnih težav in pogovorov, ki bi se jim najraje izognili. Sodelovali bomo pri iskanju najbolj ustreznega način za obvladovanje, vodenje in preprečevanje neprijetnih situacij s katerimi se srečujete. Več …
Javno govorjenje in retorika
Javno govorjenje je zmes vešče retorike, izžarevanja samozavesti, verodostojnosti in obvladovanja treme. Iz teh semen zrasteta prepričljivost in verodostojnost. Program je zasnovan tako, da v kratkem času dosežemo čim večji napredek. Temelji skoraj izključno na praktičnem delu in številnih vajah, ki vam pomagajo napredovati. Vsaka od teh vaj ima praktične in merljive telesne in psihološke učinke. Več …
Učinkoviti sestanki
Sestanki so kot slabe kave – prepogosta sestavina delovnika. Še pogosteje po njih odmeva: “Čista zguba časa….kaj nam je tega treba”. Smotrno načrtovanje vsebine sestankov, pametna razporeditev časa in dobro vodenje so ključi, ki odpirajo nova vrata. Za temi vrati so dobri sestanki, ki bodo motivirali sodelavce. Spodbudili jih bodo k aktivnemu sooblikovanju uspeha in doseganju ciljev. Več …
Predstavitev, ki vžge
Dobra predstavitev je kulinarična poslastica iz več sestavin. Zahteva pravo vsebino, učinkovite slajde in odličnega govorca. Takšna predstavitev naredi več kot le sporoči. Predstavitev vžge! Pove, poda, sporoči, prepriča in navduši. Še več, vžge nekaj v poslušalcih. Mi vas naučimo pripraviti vsebino, oblikovati slajde in dobro govoriti. Predvsem pa prižgemo ogenj s katerim boste vžigali. Več …
Poslovni bonton, kultura vedenja
Pravila lepega vedenja so obstajala in bodo tudi v prihodnosti, seveda pa so odraz določenega časa, razmerij moči ter oblasti in socialne strukture. Več …
So neizogiben del življenja, ki se ga lahko naučimo obvladati. Skupaj z vami se bomo lotili vaših konkretnih težav in pogovorov, ki bi se jim najraje izognili. Sodelovali bomo pri iskanju najbolj ustreznega način za obvladovanje, vodenje in preprečevanje neprijetnih situacij s katerimi se srečujete.
Problem
S težavnimi pogovori se srečujemo vsi ljudje. Vanje smo vključeni v poklicnem in zasebnem življenju. Zlasti v poklicnem življenju število neprijetnih pogovorov narašča. Stranke so vse bolj zahtevne in odnosi med sodelavci so vse bolj napeti zaradi naraščajočih zahtev. V težavnih pogovorih navadno ni zmagovalcev, za vse so neprijetni in vsi nosimo posledice. Težko se obvladujemo in v težkih trenutkih redko naredimo pravo stvar. Težki pogovori se pogosto razvijejo v spore in spori se zaostrijo. Zaradi sporov in slabih reakcij z obeh strani izgubljamo stranke, doživljamo stres, med sodelavci se razvijajo zastrupljeni odnosi, zmanjša se motiviranost za delo in uspešnost podjetja.
Rešitev
Naše izobraževanje vam pomaga razumeti lastno ravnanje in ravnanje drugih v težavnih pogovorih. Pomagamo vam razumeti vaša čustva, jih nadzorovati in uporabiti. Pomagamo vam razumeti čustva sogovornika. Naučimo vas osvobajanja krivde in vodimo vas k razumevanju težav. Usposobimo vas, da lažje razumete zgodbe vpletenih. Naučimo vas, da ni pomembno, kdo je kriv in kdo ima prav. Pokažemo, kako pod stresom, brez jeze, izpostaviti svoj pogled. Naučimo vas prevzeti vajeti in voditi pogovor.
Rezultat
Zmanjša se stres med delom. Težavne stranke so samo še stranke s svojimi problemi, zgodbami in poslovnimi zahtevami. Povečata se zadovoljstvo in zvestoba strank. Težavni pogovori postanejo obvladljivi. Zmanjša se število sporov in medosebnih zaostrovanj. Izboljšajo se delovne razmere. Poveča se motiviranost za delo. Izboljša se delovna učinkovitost.
JAVNO GOVORJENJE IN RETORIKA
Sestanki so kot slabe kave – prepogosta sestavina delovnika. Še pogosteje po njih odmeva: “Čista zguba časa….kaj nam je tega treba”. Smotrno načrtovanje vsebine sestankov, pametna razporeditev časa in dobro vodenje so ključi, ki odpirajo nova vrata. Za temi vrati so dobri sestanki, ki bodo motivirali sodelavce. Spodbudili jih bodo k aktivnemu sooblikovanju uspeha in doseganju ciljev.
Problem
Marsikdo je javni govorec: prodajnik, menedžer, politik, zdravnik, profesor, učitelj, predavatelj… Številne javne govorce mučijo prenekatere težave. Kot javni govorci čutite hromeč strah. Težko obvladujete in organizirate snov. Ne veste natančno kako bi se pripravili na predstavitev. Imate težave z obvladovanjem časa. Javni govor občutite kot kazen. Ste pred občinstvom in ne zmorete obvladovati dogajanja. Poslušalci vas težko razumejo, vaša sporočila so nejasna, ne prepričate. Radi bi se izpopolnili, postali bi bolj samozavestni. Med govorjenjem bi uporabili humor in očarali z duhovitostjo. Želeli bi imeti bolj čist govor.
Rešitev
Skozi usposabljanje dosežemo, da začnete obvladovati tremo. Naučimo vas principov dobre priprave. Spoznate kako obvladati čas in kako organizirati vsebino, da ustreza časovnemu okviru. Do svojega govora razvijete distanco in odnos. S tem začnete obvladovati svoj govor, tako obvladate tudi občinstvo in lahko načrtujete učinke svojega govora. Svojo predstavitev znate zasnovati tako, da je zanimiva, razumljiva in da poveste nujna in bistvena sporočila. Znate uporabiti humor in zmorete biti duhoviti. Razvijete svoj prepoznaven stil govorjenja.
Rezultat
Hitro postanete boljši govorec ali govorka. Znebite se odvečnih strahov in stresa povezanega z javnim govorjenjem. Odkrijete meje svojih govorniških zmožnosti. Uspešnejši ste pri predstavitvah, predavanjih in govorih.
PREDSTAVITEV, KI VŽGE
Dobra predstavitev je kulinarična poslastica iz več sestavin. Zahteva pravo vsebino, učinkovite slajde in odličnega govorca. Takšna predstavitev naredi več kot le sporoči. Predstavitev vžge! Pove, poda, sporoči, prepriča in navduši. Še več, vžge nekaj v poslušalcih. Mi vas naučimo pripraviti vsebino, oblikovati slajde in dobro govoriti. Predvsem pa prižgemo ogenj s katerim boste vžigali.
Problem
Svoje izdelke, storitve, znanstvena dognanja, strokovno znanje, seminarske naloge in tako naprej, največkrat prikažemo s predstavitvijo. Navadno uporabimo tudi PowerPoint. Ta način je postal, že dolgo uporabljan standard. A kaj, ko je to še vedno povezano z veliko težavami in prenekatero nespretnostjo. Predstavitve so dolgočasne. Slajdi prenapolnjeni. Občinstvo ne izve, kar bi želelo. V vse skupaj vložimo ogromno truda, a na koncu se nam ne obrestuje.
Rešitev
V tej delavnici vam, na vaših primerih, prikažemo, kako primerno zasnovati predstavitev. Pokažemo vam katero orodje je pravo za kakšno gradivo. Naučimo vas učinkovito oblikovati slajde. Pokažemo vam, kako doseči razumljivost, kako sporočiti bistveno in kako predstavitev obrniti v svoj prid. Ker orodje ne more brez govorca, tudi tega usposobimo, da postane najmočnejši del svoje predstavitve. Spoznate osnovne veščine dobrega javnega govorjenja in najvažnejše trike za dobro izvedbo.
Rezultat
Znali boste oceniti kakšno komunikacijsko pot uporabiti za določena sporočila. Vedeli boste kaj lahko sporočite in uporabite za sporočanje v določen času. Ne glede na snov boste znali zasnovati zanimivo, razumljivo in prepričljivo predavanje ali predstavitev. Znali boste uporabljati vizualizacije in oblikovati pregledne in učinkovite slajde. PowerPoint bo postal prijatelj vašega občinstva. Predstavitev boste znali dobro izvesti.
UČINKOVITI SESTANKI
So neizogiben del življenja, ki se ga lahko naučimo obvladati. Skupaj z vami se bomo lotili vaših konkretnih težav in pogovorov, ki bi se jim najraje izognili. Sodelovali bomo pri iskanju najbolj ustreznega način za obvladovanje, vodenje in preprečevanje neprijetnih situacij s katerimi se srečujete.
Problem
Koliko sestankov se zaključi s sklepom, da potrebujemo še en sestanek! Po mnogih sestankih ugotovimo, da se nismo dogovorili bistvenega. Sestanki so predolgi. Nekateri ljudje na sestankih vedno govorijo in govoričijo, drugi vedno močijo. Ljudje govorijo drug čez drugega. Sestanki se sklicujejo celo zato, da ne bi bilo treba delati. Zaradi naštetega so sestanki eden največjih kradljivcev in porabnikov časa. Do težav prihaja, ker sodelujoči ne znajo dobro pripraviti in voditi sestankov, niti učinkovito sodelovati v različnih razpravah.
Rešitev
Skozi predavanje in delavnico vas naučimo učinkovito voditi sestanek. Da pripravljeni zmorete obdelati nujne vsebine in dnevni red. Naučimo vas kako razpravo vodite k sklepom, znotraj časa, ki je sestanku namenjen. Spoznate kako obvladati preglasne in pretihe razpravljavce. Naučite se aktivno in koncentrirano sodelovati v razpravah. Postane vam jasno zakaj morate kdaj molčati in zakaj in kdaj se morate oglasiti. Naučite se kako pripraviti svoja stališča in kako jih zagovarjati. Naučite se bontona dobrih razprav. Preizkusite tudi velikokrat spregledano, a neprecenljivo stvar: kako učinkovito končati sestanek.
Rezultat
Postanete boljši vodja. V razpravah sodelujete tehtnejše in bolj opazno. Poveča se učinkovitost sestankov. Sklepi so jasnejši in zadolžitve nedvoumne. Ni več sestankov zaradi sestankov. Izboljša se izraba časa. Poveča se učinkovitost celotne organizacije ali podjetja.
POSLOVNI BONTON, KULTURA VEDENJA
Pravila lepega vedenja so obstajala in bodo tudi v prihodnosti, seveda pa so odraz določenega časa, razmerij moči ter oblasti in socialne strukture.
Čeprav nekateri nepremišljeno trdijo, da lahko vljudnostna pravila in knjige o lepem vedenju kot staro kramo zmečemo v smeti, praksa vsak dan, na vseh področjih našega življenja dokazuje, da ljudje potrebujemo določena pravila vedenja, pravila igre v odnosu s partnerjem, otroki, s kolegi, pa na delovnem mestu in s poslovnimi partnerji, strankami.
Potrebujemo pravila občevanja z drugimi ljudmi. Ta zunanja podoba našega vedenja pa nam včasih povzroča težave.
Pravila lepega vedenja so obstajala in bodo tudi v prihodnosti, seveda pa so odraz določenega časa, razmerij moči ter oblasti in socialne strukture.
Sodobna pravila so izoblikovana v tej smeri, da nam pomagajo pri povezovanju, da krepijo medsebojno razumevanje, strpnost, obzirnost do drugih in drugačnosti, vzpodbujajo nas k pripravljenosti, da pomagamo drug drugemu, vedno manj nas utesnjujejo, upoštevajo tudi generacijske razlike, so sprejemljiva, hkrati pa niso dogmatična.
To pa je že kar cel niz elementov, ki nam omogočajo prijetno počutje v vsakodnevnih situacijah od jutra do večera.
Prav je, da jih dobro poznamo, saj nam omogočajo, da se bomo bolj samozavestno in odločno znašli v različnih poslovnih situacijah, to pa lahko pripomore k še boljšemu poslovnemu uspehu in še večji odličnosti.
PROGRAM
• pravila sodobnega evropskega bontona
• čas je vedno bolj dragocen
• sprejem poslovnih partnerjev ali gostov
• desno pravilo in pravilo bližine
• kako ravnati, če v goste pridejo najvišji predstavniki oblasti
• kakšen je primerno urejen prostor za poslovne sestanke, srečanja, sestanke s starši, urejenost poslovnih prostorov
• pitje kave na sestankih ni družabni obred, postrežba med sestanki in srečanji
• vstopanja v prostore, dvigala, hoja po stopnicah
• pravilen odnos do tajnice, poslovne sekretarke, do sodelavcev
• šolske proslave, prireditve, sestanki s starši, podelitve nagrad
• šola kot vzor dobrega vedenja in komunikacije
• neverbalno komuniciranje, govorica telesa, nasmejan ali zlovoljen obraz
• kje nam bonton postavlja meje v komuniciranju s strankami, starši, otroci, kaj storiti, če ga ”polomimo”
• predstavljanje, rokovanje, naslavljanje, tikanje ali vikanje
• izrekanje pohval in graj
• pozdravljanje, pravica ali dolžnost
• imena in nazivi, kaj gospe in kdaj gospodične
• olikan poslovni sestanek
• pravilno sedenje za gospo in gospoda, kam s torbicami in torbami
• kdaj in kako izročamo poslovne vizitke
• upoštevanje prednostnega vrstnega reda in poznavanje pravil
• uporaba stacionarnih in prenosnih telefonov
• pisna komunikacija, elektronska pošta, internet
• pravilno pisanje in branje vabil, kdaj pošiljamo vabila, kako je z novoletnimi voščili in čestitkami
• poslovno obdarovanje delovni zajtrki, poslovna kosila in večerje
• sprejemi, banketi in druge družabne prireditve