Honey, we can’t afford to look this cheap / Draga, ne moreva izgledati tako poceni
Ni vsaka predstavitev enaka drugim. Nekatere so preprosto pomembnejše. Lahko odločajo o velikih poslih, o odločilnih vlaganjih, krepijo ugled, prepričajo veliko ljudi, se viralno širijo po spletu. Če ne uspejo, lahko pomenijo propad, zapravljene posle, izgubo ugleda in gredo hitro v pozabo.
Očitno je, da se je treba pomembnim predstavitvam posvetiti bolj kot manj pomembnim. Čemu točno se je treba posvetiti? Zagotovo vsebini. Vendar to ni dovolj, saj je predstavitev splet kopice faktorjev in okoliščin, ki jih ne moremo povsem obvladati. Do kraja pripravljene predstavitve lahko povsem zgrešijo, saj so ubrale neprave note ali niso prepričale publike, ki ima svojo svobodno voljo. Prav obvladovanje publike in efekt začaranja sta najtežje dosegljiva, ker zahtevata obilo izkušenj in veščin.
Pri pripravi je potrebno paziti na strukturo vsebine, poznavanje publike, pripravo govorca, obliko slajdov, prostor, tehniko, pripomočke. Temu je treba dodati tudi kreativnost, navdih, umetnost in govorniško veščino. Iz izkušenj vem, da le redki pomislijo na vse našteto in na podrobnosti, ki se skrivajo za vsem tem. Zanimivo je, da so nekateri pripravljeni porabiti veliko denarja in časa za predstavitveni blišč, drugi pa preprosto zapišejo kopico alinej, ki jih preberejo občinstvu. Oboji kmalu ugotovijo, da njihova priprava ni bila najboljša.
Podjetja se obnašajo varčno, a vseeno porabijo vsaj nekaj denarja za stvari, ki niso nujne ali so celo nepotrebne. Zaradi pregovorne varčnosti se jim zgodi, da ne investirajo v stvari, ki so občasno nujne. Ena od takih stvari je najem strokovnjaka za pripravo predstavitev. Ljudem, ki ne vedo najbolje, kako se nečesa takega lotiti, lahko pomaga strokovnjak, ki je pripravljal menedžerje, politike, zdravnike, znanstvenike, športnike, podjetnike, guruje, visoke uradnike, pravnike in profesorje. Ki je svetoval pri tiskovnih konferencah, volilnih kampanjah, TV nastopih, predstavitvah, govorih, elevator speachih, predstavitvah za investitorje, predavanjih, TED talkih, konferencah, motivacijskih govorih, multimedijah in roadshowih. Gre za izkušnje in znanje. Gre za kreativnost in umetnost. Gre za veščino in usposobljenost.
Vsaka priložnost zahteva primerna oblačila. Kdor to ve, bo pred pomembnim dogodkom pomislil, kako se bo oblekel. Enako bi morali pomisliti, kaj bomo pokazali in povedali. Ne moremo si privoščiti, da bi izgledali poceni.
Tu sem za vas. Pokličite kaj!
Vaš,
Klemen Belhar
Povej mnenje
Want to join the discussion?Feel free to contribute!